terça-feira, 14 de fevereiro de 2012

Apresentaçom pública do Entroido na memoria


O xoves 16, quinta-feira, às 20:30 horas, terá lugar a apresentaçom pública do DVD O Entroido na memoria, vídeo-documentário realizado polo Colectivo Cultural Buril em 2001. O acto decorrerá na sala de conferências de Burela (antiga biblioteca) e nel projectara-se este documento audio-visual no que nom só veremos um retrato do entroido da Burela dos anos 80 e 90 do passado século, senom que também nos achegaremos ao entroido de pós-guerra contado em primeira pessoa polos seus protagonistas.

Com esta re-ediçom em formato digital, queremos recuperar este documento com a vontade de fazê-lo chegar aos vizinhos e vizinhas de Burela e a todas as pessoas interessadas nesta temática. Para além do valor afectivo e sentimental que com certeza terá para muitos burelaos e burelás, O Entroido na memoria constitui um documento de grande interesse tanto para o estudo da história local como para a etnografia e a historiografia galegas.

Desde o Buril, convidamos a todas as vizinhas e vizinhos a assistirem a este acto, especialmente a aquelas pessoas que participarom e participam activamente no entroido burelao.


Sem comentários: