segunda-feira, 6 de fevereiro de 2012

Apresentaçom do Trasno no I.E.S. Monte Castelo


O próximo mércores 8 de fevereiro, quarta-feira, o Colectivo Cultural Buril apresentará a revista O Trasno no I.E.S. Monte Castelo. Desde este colectivo queremos fazer chegar aos centros de ensino de Burela esta publicaçom que com periodicidade bimensal foi editada polo Buril entre os anos 1985 e 1990 e que o passado ano via a luz numha reediçom em dous volumes.

Na apresentaçom, que achegará às moças e moços dos centros de ensino este documento imprescindível para o conhecimento da história da nossa vila, estará presente um membro da actual Junta Regedora do Buril ademais de dous dos promotores do Trasno e membros da Junta Regedora do Buril na etapa na que a revista se editou: Emilio González Legaspi e Manuel Nebril.

Esta reediçom d'O Trasno, gratuita para os sócios e sócias do Buril, está à venda nas livrarias para aquelas pessoas que queiram adquiri-lo ademais de contarmos com vários exemplares na biblioteca pública municipal e nos centros de ensino de Burela. Aquelas pessoas que tenham interesse na revista podem consultar os cinco primeiros números (Nº0 a Nº4) em formato de fácil leitura na internet.

Acima disponibilizamos o vídeo da apresentaçom pública da re-ediçom revista, que tinha lugar em Abril do passado ano no auditório da Casa da Cultura de Burela.

Sem comentários: