segunda-feira, 25 de abril de 2011

O Trasno. 1985-1990


O Colectivo Cultural Buril vem de tirar do prelo a ediçom fac-símile da revista O Trasno, que será apresentada publicamente o próximo sábado 30 de abril, às 20:00 horas no auditório da casa da cultura de Burela. No acto, que será apresentado por Senín Díaz Mon (membro do Buril e técnico em Rádio Burela) intervirám:
  • Emilio Legaspi, foi membro activo do Grupo de Trabalho d'O Trasno
  • Javier Rivera, foi delegado do jornal El Progreso na Marinha e colaborau n'O Trasno
  • Rosana Valle, presidenta do C.C. Buril
Também participarám a Coral Polifónica de Burela e a Banda de Música de Burela, que interpretarám peças do repertório galego e estrearám a peça Requiem?, composta especialmente por Hernán Naval para o último número d'O Trasno. Esta peça de Naval, que será interpretada pola primeira vez, quer ser também umha pequena homenagem do Buril ao músico e activista cultural, no que é o décimo aniversário da sua morte.

O Trasno foi umha publicaçom do Buril de ámbito local e comarcal que com periodicidade bimensal saiu à rua entre Novembro de 1985 e Maio de 1990. Esta revista foi possível graças a um importante grupo de pessoas, que dentro do Buril constituirom um Grupo de Trabalho para a sua elaboraçom e que desenvolverom todas as partes do trabalho precisas para que fosse umha realidade: redigir, maquetar, financiar, distribuir... Nas suas páginas podemos encontrar informaçom sobre a actualidade cultural, política e socio-económica do momento em Burela e outros lugares do Concelho de Cervo e da Marinha. Também tenhem especial importáncia os temas relacionados com a língua, a história, o meio ambiente e território... O Trasno, em definitiva, constitue um documento imprescindível para o conhecimento da nossa história recente.

Esta ediçom fac-símile d'O Trasno sairá em formato livro, em dous tomos com caixa. Será gratuito para os sócios e sócias do Buril e estará à venda nas livrarias para aquelas pessoas que queiram adquiri-lo. Serám entregues vários exemplares na biblioteca pública municipal e nos centros de ensino de Burela.

Para já, aquelas pessoas que tenham interesse na revista podem consultar os cinco primeiros números (Nº0 a Nº4) em formato de fácil leitura na internet.


Sem comentários: