segunda-feira, 13 de setembro de 2010

II Aberto do Bonito



O próximo fim-de-semana terá lugar em Burela a segunda ediçom do aguardado Aberto do Bonito, na pista desportiva do parque Rosalia de Castro.

O sábado 18, disputara-se o Aberto de Bilharda, no que participarám distintas equipas da Marinha, sendo esta a primeira prova pontuável do campeonato que organiza a Liga Nacional de Bilharda. Já no domingo, dia 19, estará em jogo o Aberto de Bolos Celtas, no que colabora mui activamente entre outras a equipa do Clube de Bolos de Jove.

Ambos os abertos jogaram-se a partir das 16:00 horas e neles as equipas participantes competirám polo grande bonito do norte, peixe com o que serám obsequiad@s os ganhadores ou ganhadoras de ambas as modalidades desportivas. Também se fará entrega de um prato comemorativo do II Aberto do Bonito a aqueles e aquelas que fiquem entre os três primeiros postos da classificaçom.

Todas as pessoas que queiram podem participar nos abertos de bilharda e bolos celtas com a equipa do Buril ou com umha equipa própria. As pessoas interessadas podem pôr-se em contacto connosco no endereço electrónico ccburil@gmail.com ou no telefone 616473366.


Sem comentários: