quarta-feira, 24 de dezembro de 2008

Comunicado da ORA-NH



Acabamos de receber um comunicado de última hora da ORA-NH (Organizaçom Revolucionária Armada pola Nossa Hora), que achamos de grande interesse. É por isso que a seguir apresentamos este comunicado para que poda chegar a toda a populaçom burelá.



COMUNICADO DA ORA-NH

A ORA-NH (Organizaçom Revolucionária Armada pola Nossa Hora) quer informar ao povo de Burela da sua decissom de abandonar a clandestinidade para reunir o maior número de apoios entre @s noss@s compatriotas.

A ORA-NH nascia por estas datas hai agora 13 anos. O motivo da nossa luita era e é claro: a integraçom do nosso País (Burela) no fuso horário que geograficamente nos corresponde (umha hora menos que em El Pardo), considerando que os benefícios económicos, sociais, sexuais, lúdicos,... seriam de suficiente transcendência como para que a nossa luita fosse a morte.

Para surpresa de própri@s e estranh@s um grupo de intrépid@s jovens decidimos botar-nos ao monte (Castelo) e começar a luita armada para a integraçom de Burela no fuso horário que lhe corresponde (GMT/UTC=0, umha hora menos que em Recoletos). Decidimos que a nossa primeira acçom armada fosse a boicotagem da celebraçom da passagem do ano pola hora espanhola, que habitualmente se celebra no nosso povo. Para levar a cabo esta acçom decidimos deixar sem subministro eléctrico à vila de Burela durante umha hora (desde as 23:30 até as 00:30 pola hora espanhola) para assim obrigar as/aos burelas/aos a celebrar a passagem de ano pola hora que naturalmente nos corresponde. Porem, o nosso manual de El guerrillero en casa foi muito efectivo, e o excesso na mistura de quantidades (fazer bombas nom é o mesmo que fazer tartes) fixo que o artefacto explosivo nos levasse a deixar sem subministro eléctrico a Burela durante mais tempo do que desejávamos, assim que nem hora espanhola nem hora burelá!

A nossa inexperiência com a utilizaçom de armas levou-nos a um profundo período de reflexom no seo da Organizaçom que desembocou na decissom de declarar um cessar-fogo permanente e a de informar ao Concelho do lugar onde se topava o nosso arsenal militar (Estamos pendentes de que vaiam os de Protecçom Civil recolher os explosivos, bazookas e rifles).

A nossa inoperância no nível militar levou-nos a procurar um campo no que nos pudéssemos movimentar de forma mais audaz, algo no que certamente fôssemos espertos. A conclussom foi unânime: A Festa!

Por isso, para o próximo 31 de Dezembro queremos manifestar o nosso total apoio à festa que se celebrará no PUB TIRAMILLAS na qual temos conhecimento de que se celebrará a passagem do ano pola nossa hora legítima (umha hora menos que no pequeno-império). Aguardamos que esta festa conte com grande acolhida. Se a assistência nom for massiva nom descartamos voltar às armas como método de conscienciaçom do povo. Se nom é com festas será com cloratita!

Em Burela, as uvas pola nossa hora!

Denantes mort@s que adiantad@s!

Galiza célibe!

Poder Copular!


Sem comentários: